Tiada kakak mengiringi lagi! Kendall dan Kylie Jenner Elegan di pelancaran The Vow

by 6:32 PM 0 comments

Mereka sering diiringi oleh kakak mereka yang terkenal, Kim , Kourtney dan Khloe Kardashian. Tetapi Kendall dan Kylie Jenner membuktikan bahawa mereka boleh berdiri di atas dua kaki masing-masing hari ini.

Pasangan remaja kelihatan dewasa dan elegan tanpa kakak-kakak mereka pada tayangan perdana dunia The Vow di Chinese Theater di Hollywood semalam.


Kendall, 16 tahun, memilih gincu merah yang menarik bersama dengan make up yang tidak jauh berbeza dengan kakaknya, Kim. 


Kylie pula memakai gaun merah dengan keratan di bahagian sisi dan mereka berdua mempamerkan kakinya yang panjang dengan tersergam tumit tinggi berwarna "nude".


Kylie pula memakai gaun merah dengan keratan di bahagian sisi dan mereka berdua mempamerkan kakinya yang panjang dengan tersergam tumit tinggi berwarna "nude".

Adik Kim Kardashian, Kendall dan Kylie Jenner baru-baru ini mengikut jejak langkahnya dengan mengambil gambar yang diterbitkan pada muka depan sebuah majalah yang termahsyur, Teen Vogue dalam isu bulan Mac baru-baru ini. Mereka adalah anak-anak paling muda Kris Jenner, dengan bekas Olympian Bruce Jenner.

Di dalam majalah Teen Vogue, gadis ini bercakap tentang kehidupan mereka sebagai ahli keluarga realiti TV yang paling terkenal di Amerika Syarikat. Kendall nampaknya suka datang dari keluarga yang besar. Secara keseluruhan, mereka mempunyai lapan adik-beradik, masing-masing empat daripada perkahwinan sebelumnya ibu bapa mereka.

Model remaja berkata : 'I love having so many people you can turn to. You always have someone there for you.'

Teen Vogue sempat menemu ramah kakak mereka mengenai remaja tersebut. Kim, 31, berkata "Mereka begitu peramah budi pekertinya. Itulah mereka dan tiada apa yang dapat mengubahnya. "Khloe, 27, berkata "Kendall dan Kylie seakan-akan bayi saya sendiri."


Untuk bacaan penuh boleh lawati di blog http://goo.gl/ez6X7


naz

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.