Koleksi Dress Terbaru Bulan November

by 6:21 PM 0 comments
Kami ingin meminta maaf kerana sudah lama tidak mengemas kini blog ini. Pada mulanya kami ingin mula kembali pada awal bulan ini tetapi kami tidak mempunyai masa. Bermula hari ini kami akan cuba mengemas kini blog ini setiap hari. Kami juga akan menyediakan beberapa pakej untuk semua bagi memudahkan dan menjimatkan masa. Kami harap anda semua dapat apa yang ingin di cari.

Untuk hari ini kami telah memilih 2 koleksi dress labuh yang amat cantik dan sesuai di pakai untuk semua wanita.

  

Untuk koleksi ini kami pilih bagi mereka yang ingin kelihatan ringkas. Dress ini amat sesuai di pakai semasa ingin pergi window shopping, lepak dan dating. Material dress ini adalah chiffon dan panjang dress ini adalah 113cm. Dress ini amat sesuai dikenakan bersama sandle yang ringkas. Yang paling menarik bagi dress ini adalah mempunyai warna yang cerah dan mampu buat anda lebih menonjol. Kami pasti anda mesti berpuas hati dengan dress ini.



Untuk koleksi dress ini pula anda mempunyai dua pilihan warna iaitu warna hitam dan kelabu. Dress ini amat ringkas dan menggunakan material cotton. Amat sesuai dipakai ketika di siang dan di malam hari. Panjang dress ini adalah 140cm. Anda akan kelihatan tinggi jika kasut yang dipilih sesuai. Sekiranya ingin melihat koleksi terbaru kami sila klik koleksi dress.

naz

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.